Obszywanie kierownic Warszaw
Kierownica z Porsche 911 (991.2) obszyta skórą nappa z użyciem charakterystycznej nitki, oryginalnie używanej do skóry Porsche Bordeaux Red. Ścieg krzyżykowy – zgodny z oryginalnym:
Kierownica MOMO Prototipo obszyta specjalnie do Porsche 911 (964). Użyliśmy skóry Porsche Yachtingblau Nappa i błękitnej nitki. Dodatkowo wykonaliśmy przycisk klaksonu z cieniutkiej skórki Porsche Nappa Schwarz z wytłoczonym herbem marki:
Kierownica z Mercedes C63 AMG (W204) obszyta zgodnie z oryginałem: skórą Nappa Schwarz i Alcantarą:
Kierownica z Maserati Ghibli obszyta zgodnie z oryginałem skórą nappa i skórą perforowaną. Dodatkowo przeszyta ciemno-czerwoną nitką na specjalne życzenie Właściciela:
Kierownica Personal Grinta obszyta w całości skórą perforowaną z użyciem czerwonej nitki:
Kierownica z Maserati Gran Turismo obszyta identycznie z oryginałem:
Kierownica z Mercedes SL (R129 po liftingu) obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą Mercedes-Benz, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Porsche 911 GT3 RS (991.1) obszyta Alcantarą, srebrną nitką pasującą do reszty wnętrza, z żółtym skórzanym markerem kierunku:
Kierownica z BMW M5 (F10) obszyta zgodnie z oryginałem, skórą nappa, na podkładzie zmiękczającym, z użyciem trzech kolorów nici:
Kierownica z BMW serii 3 (F30) obszyta skórą Nappa o jakości wyższej od oryginału, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z BMW serii 5 (E60) obszyta na zamówienie Klienta skórą perforowaną i Alcantarą:
Kierownica z Lexus LS obszyta szarą skórą nappa:
Kierownica z BMW M5 (F90) obszyta na specjalne zamówienie: Alcantara, trzy kolory nici i czerwony pasek kierunku:
Kierownica z Subaru Forester sygnowana MOMO. Po naszym obszyciu nie straciła na oryginalności: naturalna skóra, ręczne wykonanie i tłoczony logotyp w oryginalnym miejscu:
Kierownica z Mercedes G63 AMG obszyta zgodnie ze specyfikacją Brabus Wide Star oryginalną skórą Mercedes Porzellan Nappa:
Kierownica z BMW M4 obszyta w całości Alcantarą, z czerwonym paskiem kierunku, przy użyciu trzech kolorów nici:
Kierownica z BMW serii 3 (e36) M-Technik II obszyta na specjalne zamówienie Klienta Alcantarą przy użyciu trzech kolorów nici:
Kierownica z Mercedes-AMG A45 (W176) obszyta w całości Alcantarą, pogrubiona, z czerwonym szwem i paskiem kierunku – również z Alcantary:
MOMO Prototipo – kultowa kierownica w świecie Porsche (i nie tylko). Obecnie produkowane producent obszywa niestety trudną do zaakceptowania skórą, stąd wiele egzemplarzy trafia do nas celem retapicerowania. W tym przypadku obszyliśmy kierownicę skórą Nappa w kolorze czarnym, z akcentami w kolorze Porsche Marineblau w postaci paska kierunku i nici – auto ma część tapicerki w tym właśnie kolorze:
Kierownica z Porsche 911 (997.2) obszyta na zamówienie Klienta skórą Porsche Nappa Schwarz, z zaakcentowanym paskiem na godzinie 12stej:
Kierownica z Mazdy 6 obszyta na zamówienie Klienta – skórą perforowaną, skórą nappa i ciemno-czerwoną nitką:
Kierownica z Mercedes C63 AMG (W204) obszyta identycznie z oryginałem: skórą nappa, Alcantarą i czarną nitką:
Kierownica z Mazda MX-5 obszyta na zamówienie Klienta skórą perforowaną i Alcantarą z użyciem czerwonej nitki:
Kierownica z Mercedes SL (R107) obszyta nietypową skórą: Mercedes Benz Tiefschwarz Glanz, o podwyższonym stopniu połysku. Idealnie zgrała się z przyciskiem klaksonu w tym klasycznym aucie i wygląda bardzo naturalnie:
Kierownica z Honda CR-V obszyta na zamówienie Klienta skórą Nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z BMW serii 7 (e65) z linii BMW Individual. Niektórzy mówią, że za trudna do obszycia Cóż, łatwa nie jest, szczególnie, że modyfikowano je ręcznie, co nie sprzyja żywotności i nie ułatwia rozbierania. Pod skórą znajduje się dodatkowo podkład zmiękczający kompletnie inny niż zwyczajowo stosowany przez tego producenta. Samo uformowanie skóry odbywa się też inaczej, niż w klasycznych kierownicach. Tym niemniej chyba obroniliśmy temat, dzięki czemu Właściciel BMW Individual może znów cieszyć się dotykiem naturalnej skóry nappa, a nie dziurami czy szpachlą do skóry i warstwami farby:
Kierownica od Mini Countryman Cooper S obszyta Alcantarą w komplecie z gałką dźwigni zmiany biegów:
Kierownica z Porsche 911 (997) obszyta Alcantarą Multilayer przy użyciu grafitowej nitki:
Kierownica z BMW serii 5 (G30) obszyta identycznie z oryginałem: skórą nappa na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z BMW serii 4 obszyta na zamówienie Klienta Alcantarą Multilayer przy użyciu trzech kolorów nici:
Kierownica z motorówki, obszyta Alcantarą w pięknym, orzechowym kolorze. Dodatkowo obszyta maskownica piasty, na którą nanieśliśmy logo stoczni:
Kierownica z BMW serii 5 (F10) obszyta zgodnie z oryginalnym wykończeniem, skórą nappa:
Kierownica z BMW serii 5 (e60) obszyta na specjalne zamówienie skórą Nappa najwyższej jakości w połączeniu z Alcantarą Multilayer (na kole kierownicy) i cieniutką Alcantarą na plastikowych elementach wykończenia. Dodatkowo użyte zostały dwa kolory nici, charakterystyczne dla marki Alpina:
Kierownica z Porsche 911 (997) obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z Porsche 911 (996) po znaczącej przeróbce w naszej pracowni. Zaczęła życie jako częściowo drewniana, co według wielu osób nie całkiem współgra ze sportowym charakterem 911stki. Po latach drewno straciło świetność, a skóra się wytarła. Właściciel zlecił nam przeróbkę na kierownicę jednolicie skórzaną. Nowe poszycie z oryginalnej skóry Porsche Boxsterrot (wraz z plecami kierownicy !), przeniesione łączenia skóry na identyczne z tymi z kierownicy skórzanej – element wygląda jak fabryczny:
Kierownica z Mercedes CLK obszyta na specjalne zamówienie Klienta oryginalną skórą MB w dwóch kolorach:
Kierownica z Seat Leon Cupra obszyta na specjalne zamówienie Klienta pogrubianą Alcantarą Multilayer i srebrną nitką:
Zestaw kierownicy i dźwigni zmiany biegów z Porsche 911 (993) w bardzo rzadkim wydaniu z wykończeniem z carbonu. Piękna niebieska skóra nappa (oryginał Porsche) zagrała perfekcyjnie:
Kierownica z Mercedes-AMG A45 Yellow Night Edition obszyta oryginalną Alcantarą Multilayer (TM) z użyciem żółtej grubej nici i z zółtym skórzanym paskiem kierunku. Całość jest minimalnie grubsza, na życzenie Klienta:
Kierownica z Mercedes CLA obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą Mercedes-AMG:
Kierownica z Toyota Land Cruiser obszyta skórą nappa, skórą perforowaną i grafitową nitką:
Kierownica z VW Golf mk 1 Sportline obszyta oryginalną skórą VW, zgodnie z oryginałem, z czerwonym przeszyciem:
Kierownica MOMO Prototipo, aczkolwiek przerobiona przez nas. Nieco pogrubiona, obszyta ręcznie wysokiej klasy skórą nappa z użyciem niebieskiej nitki pasującej do reszty wnętrza auta:
Kierownica z Ford Focus RS mk II obszyta na specjalne zamówienie Klienta skórą Lamborghini Verde Ulysses (pasującą do koloru lakieru auta), skórą perforowaną oraz granatową nitką (charakterystyczną dla wersji RS):
Kierownica z BMW serii 5 (e60) obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica Sparco obszyta Alcantarą, z czerwonym szwem, czerwonym paskiem kierunki z Alcantary, dodatkowo z małym akcentem od naszej pracowni: napis „SPARCO” z zółtego stał się czerwony:
Kierownica Nardi Classic z lat 70tych odnowiona zgodnie z oryginałem. Uszyta w 100% ręcznie bardzo specyficznym szwem krytym, z doklejanymi elementami skóry na ramionach. Dalsze zdjęcia w galerii prezentują kierownicę przed renowacją:
Kierownica z Volkswagen Passat obszyta skórą nappa zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Range Rover L405 obszyta zgodnie z oryginałem, z zachowaniem oryginalnej funkcji podgrzewania:
Kierownica z Mitsubishi Lancer Evolution X obszyta skórą nappa z dodatkowym, dekoracyjnym białym szwem:
Kierownica z Porsche Cayenne obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą Porsche Nappa:
Kierownica z Toyota Supra mk IV obszyta na zamówienie Klienta Alcantarą i ciemno-zieloną nitką:
Kierownica z Audi A4 obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Lexus IS-F obszyta zgodnie z oryginałem – skórą perforowaną i skórą nappa z przeszyciem granatową nitką:
Kierownica z BMW serii 3 (G30) z pakietem M obszyta Alcantarą, przy użyciu nici w kolorach M, z paskiem kierunku o fakturze włókna węglowego:
Kierownica z VW Golf R mk VII wykonana z Alcantary, ozdobiona niebieską nitką i paskiem kierunku z niebieskiej Alcantary:
Kierownica z Toyota Prius Plus obszyta naturalną skórą nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z Jeep Grand Cherokee (ZJ) obszyta skórą dopasowaną fakturą do obudowy poduszki powietrznej:
Kierownica z Audi RS4 (B5) przerobiona na zlecenie Klienta (w innej firmie) i obszyta przez nas skórą perforowaną i ciemno-czerwoną nitką:
Kierownica z Volkswagen Passat CC obszyta zgodnie z oryginałem, z dodatkiem w postaci czerwonego przeszycia:
Kierownica z BMW serii 3 (e46) z pakietem ///M, obszyta zgodnie z oryginałem, na podkładzie zmiękczającym, trzema kolorami nici:
Kierownica ze Skoda Superb obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Ford Mondeo obszyta skórą perforowaną i nappa, na podkładzie zmiękczającym, tak jak oryginał:
Kierownica do Jeep Wrangler JK obszyta Alcantarą, pogrubiona i przeszyta czerwoną nitką:
Kierownica MOMO Prototipo obszyta na potrzeby budowy Porsche RWB – Alcantarą 9002, grafitową i zieloną nitką, nawiązującą do lakieru Lizard Green 🦎:
Kierownica do BMW M3 (e36) obszyta identycznie z oryginałem:
Kierownica do BMW serii 5 (e60) obszyta od nowa, zgodnie z oryginałem. Załączamy zdjęcia przed pracami, dla porównania:
Kierownica z BMW M5 (G30) wykonana na specjalne zamówienie: pogrubiona, obszyta Alcantarą, z czerwonym paskiem kierunku na godzinie 12stej dopasowanym kolorem do przycisków funkcyjnych M, przeszyta nićmi w kolorach M-Power:
Kierownica z BMW serii 5 (e39) M-Pakiet obszyta identycznie z oryginałem, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z BMW serii 3 (e90) obszyta skórą nappa, skórą perforowaną i dodatkowo pogrubiona i zmiękczona:
Kierownica z BMW serii 3 (e36) M-pakiet obszyta od nowa zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Fiat 500 Abarth obszyta od nowa, identycznie z oryginałem. Nooo, prawie identycznie – użyliśmy surowca zdecydowanie wyższej klasy:
Kierownica z Range Rover Sport obszyta skórą BMW Dakota Schwarz przy użyciu kremowej nitki w kolorze tapicerki foteli:
Kierownica z BMW serii 5 (F10) M-Pakiet. Obszyta identycznie z oryginałem:
Plastikowa kierownica z Renault Clio II obszyta na specjalne zamówienie Klienta. Skóra nappa, skóra perforowana i grafitowa nitka:
Kierownica z Honda Civic VIII gen, pogrubiona, obszyta oryginalną Alcantarą przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z Fiat Punto Evo obszyta skórą nappa i skórą perforowaną przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z BMW serii 3 (E46) obszyta identycznie z oryginałem:
Kierownica z BMW serii 3 (F30) obszyta zgodnie z oryginałem, skórą nappa na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Fiata Grande Punto Abarth obszyta na zamówienie specjalne: Alcantarą i skórą perforowaną.
Kierownica z Audi S3 obszyta na specjalne zamówienie Właściciela: skóra Audi Nappa Cool System, czerwona BMW Motorsport Nappa, czerwona nitka, czerwony pasek kierunku:
Kierownica z Hummer H2 obszyta skórą BMW Dakota Schwarz przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z Mazdy 6 obszyta zgodnie z oryginałem, ale skórą nappa najwyższej klasy:
Kierownica z Mercedesa klasy G obszyta oryginalną skórą Mercedes Benz Anthrazit, zgodnie z oryginałem, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Ford Capri – bardzo ciekawa, ze śmiesznym przeszyciem na dole. Wykonaliśmy obszycie od nowa, identycznie z oryginałem, skórą dedykowaną oldtimerom + pełną renowację elementów plastikowych, które poprzecierały się przez lata. Zdjęcia przed pracami na końcu galerii:
Malutka kierownica Luisi obszyta Alcantarą 9002 schwarz i grafitową nitką:
Kierownica z Porsche Macan wykonana częściowo z carbonu. Obszyliśmy ją zgodnie z oryginałem – czarną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem grafitowej nitki:
Kierownica z Hyundai Santa Fe obszyta od nowa, zgodnie z oryginałem, skórą nappa w kolorze antracytowym:
Kierownica z Audi A3 obszyta skórą nappa w kolorze taupe:
Kierownica z Skoda Octavia VRS obszyta wysokogatunkową skórą nappa i skórą perforowaną przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z BMW serii 6 (F06), podgrzewana, obszyta skórą nappa i nieco pogrubiona względem oryginału:
Malutka sportowa kierownica sprzed lat, obszyta skórą Porsche Nappa Schwarz i gęsto przeszyta czerwoną nitką:
Kierownica z BMW serii 3 (e92) obszyta zgodnie z oryginałem: skórą nappa, skórą perforowaną, trzema kolorami nici, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Subaru Impreza STI obszyta identycznie z oryginałem: skórą nappa, skórą perforowaną i czerwoną nitką z ręcznie wykonanym ściegiem jodełkowym:
Prawie trzydziestoletnia, kultowa już kierownica BBS przeszła u nas renowację. Otrzymała skórzane obszycie całości konstrukcji, łącznie z „plecami” najwyższej jakości cieniutką skórą nappa – tak jak było oryginalnie. Renowacji został poddany również przycisk klaksonu i dekor drewnopodobny. Na końcu zdjęcia kierownicy przed pracami:
Kierownica z BMW serii 5 (e39). Pogrubiona, obszyta Alcantarą, z dyskretnym paskiem kierunku wykonanym ze skóry, przyszyta nićmi w trzech kolorach:
Kierownica z Porsche Macan obszyta Alcantarą:
Kierownica z BMW X3 obszyta od nowa skórą naturalną Nappa z podkładem zmiękczającym, zgodnie z oryginałem:
Kierownica z BMW serii 3 (e36) obszyta dla naszego Klienta w szczególny sposób. Dolna partia nawiązuje do tapicerki wykonanych u nas w ubiegłym roku foteli – została uszyta z tej samej skóry BMW Terracotta Dakota:
Kierownica z Mazdy 5 obszyta wysokiej klasy skórą naturalną i lekko pogrubiona względem oryginału:
Kierownica z Mercedes klasy E (W211) obszyta zgodnie z oryginałem: skórą MB Anthrazit z podkładem zmiękczającym:
Kierownica z Fiat 500, obszyta na specjalne życzenie Klienta:
Kierownica z Mazdy MX-5 Anniversary Edition obszyta zgodnie z oryginalną kolorystyką:
Kierownica z Porsche 911 (997) obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą Porsche Luxorbeige Nappa:
Kierownica z Ford Mustang obszyta Alcantarą, pogrubiona względem oryginału, z żółtym przeszyciem i żółtym markerem kierunku:
Kierownica z BMW M4 obszyta Alcantarą, pogrubiona, z zaakcentowanym markerem kierunku, przeszyta nićmi w kolorach ///M:
Kierownica z BMW X4 obszyta skórą naturalną BMW Nasca z użyciem ciemnoczerwonej nici:
Kierownica z Aston Martin DB9 – pogrubiona, obszyta Alcantarą, z paskiem kierunku ze skóry Bentley Beluga Black, przeszyta jasną nitką:
Kierownica z Mercedesa klasy E (W211) obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą Mercedes Benz:
Kierownica z Mercedesa ML (W164) obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą:
Kierownica z BMW M4 obszyta Alcantarą, z niebieskim markerem kierunku (również z Alcantary), przeszyta trzema kolorami nici oraz pogrubiona:
Kierownica z Infiniti FX35 obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa i skórą perforowaną, dodatkowo pogrubiona. Do kompletu mieszek z cieniutkiej skóry nappa:
Kierownica z BMW M5 (F10) obszyta zgodnie z oryginałem: skóra nappa, trzy kolory nici, podkład zmiękczający:
Kierownica z Range Rover obszyta skórą Bentley Beluga Black zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Jaguar XJ obszyta skórą naturalną dobraną pod kolor oryginału. Tapicerowana poduszka powietrzna – oczywiście z użyciem specjalnej, zrywalnej nitki:
Kierownica z Mercedes SL (R129) obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną brązową skórą Mercedes-Benz:
Kierownica z BMW M5 (seria F10) obszyta zgodnie z oryginałem, skórą nappa na podkładzie zmiękczającym przy użyciu trzech kolorów nici:
Kierownica do Audi TT obszyta Alcantarą zgodnie z oryginałem:
Kierownica do Porsche Macan GTS obszyta Alcantarą z użyciem czerwonej nitki:
Kierownica do Mazda MX-5 Anniversary Edition, obszyte zgodnie z kolorystyką oryginału:
Kierownica do BMW serii 3 (e36) obszyta oryginalną skórą BMW Nasca z użyciem trzech kolorów nici:
Kierownica do Porsche 911 (997) obszyta zgodnie z oryginałem. Skóra Porsche Nappa Schwarz i grafitowa nitka:
Kierownica z BMW M5 (E60) obszyta zgodnie z oryginałem, czarną skórą nappa na podkładzie zmiękczającym przy użyciu kolorowych nici:
Kierownica z BMW serii 3 (E36) obszyta oryginalną skórą BMW Nasca przy użyciu trzech kolorów nici:
Kierownica z BMW serii 3 (F30) obszyta na wzór akcesoryjnego elementu firmowanego M-Performance. Czarna alcantara, szew krzyżykowy wykonany jasną nitką i czerwony pasek kierunku z czerwonej skóry nappa:
Kierownica z Renault Scenic obszyta skórą nappa:
Kierownica z Mercedes klasy S (W222) obszyta oryginalną skórą MB Porzellan Nappa:
Kierownica z Bentley Continental GT obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalnymi skórami Bentley: Beluga Black i Saffron Nappa:
Kierownica z BMW serii 7 (F01) obszyta skórą nappa:
Kierownica z BMW serii 7 (F01) obszyta nową skórą nappa zgodnie z oryginałem, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Audi A3 obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa i skórą perforowaną przy użyciu jasnej nitki:
Kierownica z Porsche Cayenne obszyta z oryginalnej skóry Porsche, identycznie z oryginałem:
Kierownica z Subaru SVX, obszyta identycznie z oryginałem:
Kierownica z BMW M4, obszyta na zamówienie Klienta Alcantarą z użyciem niebieskiej nici, dopasowanej kolorem do reszty przeszyć w samochodzie. Dodatkowo na kierownicy niebieski marker na godzinie 12stej:
Kierownica z Mercedesa GLK obszyta zgodnie z oryginałem – brązową skórą nappa i beżową nitką:
Kierownica z Volvo C30 obszyta skórą w kolorze antracytowym:
Kierownica z BMW serii 5 (E39) obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą BMW Nasca:
Kierownica z Hondy Civic Type-R MY2018 obszyta Alcantarą na specjalne zamówienie Klienta. Czerwony marker kierunku i gruba czerwona nić:
Kierownica z Audi A5 obszyta zgodnie z oryginałem, skórą nappa i skórą perforowaną:
Ciekawy projekt – kierownica z Audi A6 C6 obszyta Alcantarą w kolorze Basalt:
Kierownica z Mercedesa klasy S (W221) obszyta od nowa skórą, identycznie z oryginałem:
Kierownica z Audi RS3 – zmodyfikowana na specjalne zamówienie Klienta. Pogrubiona, w całości obszyta alcantarą z użyciem czerwonych nici:
Kierownica z Forda S-Max obszyta na zamówienie Właściciela skórą nappa z użyciem srebrnej nitki, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z BMW M3 (E92) obszyta identycznie z oryginałem: skóra nappa, przeszyta nitką w kolorach ///M, na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z Mazdy CX-7, obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z Porsche 911 (997.2) obszyta oryginalną Alcantarą, z paskiem kierunku i grafitową nitką – identycznie z oryginałem:
Kierownica z Forda Mondeo: uszyta tak jak oryginał, na podkładzie zmiękczającym, ale z użyciem skóry perforowanej po bokach i z czerwonym szwem na życzenie Klienta:
Kierownica z Mercedesa CLS obszyta skórą naturalną identycznie z oryginałem. Zdjęcia przed pracami na końcu:
Kierownica z BMW Z4 obszyta na zamówienie Klienta, skórą nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z Maserati Gran Turismo. Dość skomplikowana do obszycia, łączona w siedmiu miejscach, z dwóch różnych rodzajów skóry. W galerii zdjęcia przed w trakcie po obszyciu:
Kierownica z BMW M5 (E34) obszyta skórą zgodnie z oryginałem:
Kierownica z BMW serii 3 (e90) obszyta zgodnie z oryginałem – skórą nappa oraz skórą perforowaną z użyciem podkładu zmiękczającego:
Kierownica z Mercedesa klasy E (W211) z drewnianymi wstawkami. Uszyta zgodnie z oryginałem, na podkładzie zmiękczającym, z oryginalnej skóry Mercedes-Benz:
Kierownica z BMW M3 (e46) obszyta na zamówienie Klienta: podkład zmiękczający, połączenie skóry perforowanej i nappa, nici w barwach M GmbH, niebieski marker kierunku:
Kierownica z BMW serii 5 (F10) obszyta identycznie z oryginałem czarną skórą nappa:
Kierownica z BMW M3 (e36) obszyta skórą nappa:
Kierownica z BMW e30 (M-Technik I) obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą BMW Bison:
Kierownica do VW Phaeton – skóra nappa w kolorze antracyt. Ostatnie zdjęcie to kierownica przed obszyciem:
Waga ciężka – kierownica z Volvo FH16. Obszyta czarną skórą nappa i czerwoną skórą perforowaną. Przeszycie czerwoną nitką:
Kierownica z BMW serii 3 (F30) obszyta zgodnie z oryginałem – skórą nappa na podkładzie zmiękczającym:
Kierownica z klasycznego Mercedesa W124 obszyta na nowo skórą – identycznie z oryginałem, oryginalną skórą MB:
Kierownica z Honda Civic Type-R obszyta czarną skórą nappa przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z wczesnego Porsche 928 obszyta na zamówienie Klienta skórą Porsche Nappa Schwarz:
Kierownica z Fiat 500 Abarth obszyta na specjalne zamówienie Klienta. Alcantara ze skórzanym markerem na godzinie 12 w kolorze tapicerki auta, szyta nitką w tym kolorze:
Kierownica z BMW M3 (e46) obszyta zgodnie z oryginałem skórą nappa na podkładzie zmiękczającym:
Zabytkowa sportowa kierownica obszyta na zamówienie Klienta skórą Porsche Nappa Schwarz identycznie z oryginałem:
Kierownica do Seat Leon Cupra obszyta na specjalne zamówienie Klienta. Alcantara, pomarańczowe nici, marker kierunku na godzinie 12stej wykonany ze skóry Lamborghini Arancia Nappa:
Kierownica z Honda Integra Type-R wykonana przez MOMO – niełatwy projekt, ale wydaje się nam, że wyszliśmy obronną ręką:
Kierownica stosowana we współczesnych Mercedesach-AMG. Obszyta przez nas na nowo, identycznie z oryginałem. Skóra nappa łączona z Alcantarą, marker kierunku na godzinie 12stej. Jako ciekawostka, wrzucamy kilka zdjęć „od kuchni”, czyli tego jak wygląda kierownica bez poszycia całej galanterii:
Kierownica do zabytkowego BMW e9 obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa:
Zmodyfikowana kierownica od VW Golfa mk V została przez nas ponownie obszyta na zamówienie właściciela. Użyliśmy skóry naturalnej Porsche Nappa Schwarz oraz skóry nappa perforowanej. Całość przeszyta została srebrną nitką, która pasuje do pozostałych elementów wnętrza auta:
Kierownica z Ferrari California. Obszyta oryginalną włoską skórą nappa połączoną ze swoim perforowanym odpowiednikiem. Całość przeszyta czerwoną nitką. Identycznie z oryginałem, na godzinie 12 znalazł się dyskretny marker kierunku:
Kierownica z Porsche Cayenne obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz, zgodnie z oryginałem. Na specjalne zamówienie, została odrobinę pogrubiona względem oryginału:
Kierownica z Porsche 911 GT3 (991) obszyta na specjalne zamówienie Klienta skórą Porsche Nappa Schwarz z nitką dopasowaną do koloru nici na desce rozdzielczej i fotelach:
Kierownica z BMW serii 5 (e39) z pakietem ///M. Obszyta skórą nappa zgodnie z oryginałem. Użyliśmy trzech kolorów nic w barwach M GmbH:
Kierownica z Mercedesa SL (R129) obszyta skórą nappa zgodnie z oryginałem, z uwzględnieniem charakterystycznych szyć na ramionach:
Kierownica ze Skoda Octavia II, obszyta w całości skórą naturalną nappa z najwyższej półki:
Kierownica z Mercedesa klasy S (W220) obszyta oryginalną skórą Mercedes-Benz, na podkładzie zmiękczającym, identycznie z oryginałem:
Kierownica z Mitsubishi Carisma obszyta skórą nappa, skórą perforowaną i niebieską nitką:
Kierownica z Porsche Cayenne. Obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalnymi materiałami:
Kierownica z Subaru SV obszyta skórą naturalną nappa i skórą perforowaną przy użyciu popielatej nitki:
Kierownica z Alfy Romeo 156 GTA. Nie najłatwiejszy orzech do zgryzienia – bardzo nietypowy układ szwów, momentami nie całkiem zgodny z logiką „tapicerską”. Ale za to jaki piękny ! Udało nam się podrobić oryginał. Jak zawsze użyliśmy najwyższej jakości skór naturalnych:
Kierownica z Mercedesa SL (R129) obszyta oryginalną skórą MB Classic Schwarz na podkładzie zmiękczającym – identycznie jak oryginalnie:
Kierownica z Seat Leon obszyta skórą nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z Peugeot 407 obszyta na zamówienie Klienta Alcantarą Multilayer (dedykowaną kierownicom) oraz skórą Porsche Nappa Schwarz:
Kierownica z Toyoty Supry mk IV obszyta skórą naturalną BMW Dakota Schwarz przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica z BMW serii 7 (e32) obszyta skórą nappa:
Kierownica z Mercedesa W124 – kultowa opcja 281 – AMG Performance Steering Wheel. Obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą MB Classic Schwarz – dzięki czemu idealnie komponuje się z przyciskiem klaksonu i obudową:
Kierownica z Mercedesa CLK, obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą Mercedes-Benz:
Kierownica z BMW M5 (e60) obszyta zgodnie z oryginałem, skórą nappa z użyciem kolorowej nitki:
Kierownica z BMW serii 3 (e46) obszyta identycznie z oryginałem, oryginalną skórą BMW Dakota:
Kierownica z BMW M3 (e46) obszyta skórą nappa i kolorową nitką na piance pogrubiającej – jak w oryginale:
Kierownica z Chevroleta Camaro obszyta skórą nappa i srebrną nitką:
Kierownica z BMW serii 3 (e90) z pakietem ///M, obszyta identycznie z oryginałem:
Kierownica z Saab 9000 z drewnianym wykończeniem. Obszyta skórą nappa i fioletową nitką:
Kierownica z BMW M5 serii e39. Obszyta zgodnie z rzadko występującym oryginałem – w dwóch kolorach skóry nappa:
Kierownica z Mercedesa klasy C (W203) obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa i skórą perforowaną przy użyciu niebieskiej nitki:
Kierownica z Porsche 911 (993) obszyta oryginalną skórą Porsche Klassikgrau Nappa:
Kierownica z Mitsubishi Lancer Evo IX obszyta skórą nappa i skórą perforowaną:
Kierownica z Nissana GTR obszyta na wzór MY2017:
Kierownica z Forda Mustanga, obszyta Alcantarą w kolorach Schwarz i Smaragd:
Kierownica z Audi A4 obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa, skórą perforowaną i srebrną nitką:
Kierownica z BMW serii 5 (F10) obszyta zgodnie z oryginałem, najwyższej klasy skórą nappa:
Kierownica z Mercedesa klasy E (W124) obszyta zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą MB Classic Schwarz:
Kierownica z Hondy Civic obszyta skórą nappa i czerwoną nitką:
Kierownica M-pakietowa do BMW e36 obszyta zgodnie z oryginałem, z uwzględnieniem trzykolorowego przeszycia:
Kierownica do Volvo XC70 obszyta na zamówienie Klienta skórą nappa łączoną ze skórą perforowaną. Nitka w kolorze tapicerki foteli:
Kierownica ze współczesnych modeli Porsche obszyta na specjalne zamówienie na wzór 911 Edition 918 Spyder, przy użyciu oryginalnych skór Porsche:
Kultowa kierownica MOMO Prototipo obszyta przepiękną skórą Porsche Nappa Cocoa 2-tone
Kierownica z Porsche 911 (997) obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz przy użyciu grafitowej nitki, zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Bentley’a GT Speed obszyta oryginalną skórą Bentley Beluga Black i Alcantarą, identycznie z oryginałem:
Kierownica z Mercedesa klasy E (W210) obszyta oryginalną skórą Mercedes-Benz:
Kierownica z Opla Vectry C obszyta skórą naturalną i Alcantarą:
Kierownica do VW Golf GTI mk IV, obszyta zgodnie z oryginałem: skórą perforowaną ze ściegiem jodełkowym:
Kierownica z Renault Clio obszyta skórą naturalną nappa i skórą perforowaną. Dodatkowy żółty marker kierunku i żółta nitka dopełniają całości:
Przepiękna klasyka: kierownica z Porsche 911 (964) ! Obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa przy użyciu szwu krzyżykowego – identyko z wykonaniem fabrycznym:
Kierownica z Chevroleta Camaro obszyta skórą nappa:
Kierownica z Mercedesa SL (R129) obszyta oryginalną skórą Mercedes-Benz Schwarz Glanzend, zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Hondy Civic Type-R przerobiona na zamówienie Klienta. Pogrubiona, obszyta Alcantarą (R) Multilayer (TM) – przeznaczoną na kierownice – z wszytym czerwonym paskiem na godzinie 12:00 oraz czerwonym szwem:
Kierownica z Hondy Civic, obszyta skórą naturalną:
Kierownica z Porsche 911 (997) obszyta oryginalną skórą, identycznie z oryginałem:
Kierownica z Audi S4 obszyta skórą nappa, z użyciem czerwonej nitki:
Kierownica z BMW e60 obszyta oryginalną skórą BMW Dakota Schwarz, przeszyta nićmi w barwach ///M:
Kierownica M-Technik II z BMW e30 obszyta razem z przyciskiem klaksonu, przeszyta nićmi w barwach ///M:
Kierownica z Toyoty Corolli obszyta skórą naturalną:
Kierownica tunera BMW – AC Schnitzer – obszyta w całości skórą nappa:
Kierownica z Porsche 911 (996) obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Toyoty AE86 obszyta skórą naturalną:
Kierownica z BMW e46 obszyta oryginalną skórą BMW Dakota Schwarz:
Kierownica AMG z Mercedesa klasy C W204. Obszyta zgodnie z oryginałem skórą nappa i Alcantarą (R) Multilayer (TM):
Kierownica z Ferrari 348 obszyta skórą nappa:
Kierownica do Subaru Impreza obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica do Nissana Tiida obszyta skórą naturalną nappa oraz tłoczoną z użyciem grafitowej nitki:
Kierownica do Subaru Forester obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica Personal obszyta Alcantarą (R) Multilayer (TM) z użyciem czerwonej nitki:
Kierownica M-Technik II do BMW e30, obszyta na życzenie Klienta oryginalną skórą naturalną i czarną nitką:
Kierownica BMW Performance obszyta na zamówienie Klienta Alcantarą (R) Multilayer (TM) i czerwoną nitką. Czerwony skórzany „pasek kierunku”:
Kierownica Personal obszyta skórą naturalną, przeszyta niebieską nitką:
Kierownica Personal obszyta skórą naturalną, przeszyta zółtą nitką:
Kierownica do Lexusa IS-F, obszyta zgodnie z oryginałem, ale pogrubiona:
Akcesoryjna kierownica Italvolanti obszyta czarną skórą naturalną i czerwoną nitką:
Nardi Torino – jedna z najbardziej klasycznych kierownic na świecie. Co ciekawe, ma status kultowej zarówno u miłośników marek Niemieckich, Brytyjskich jak i Japońskich.Tutaj autentyczna (uwaga na podróbki), obszyta zgodnie z oryginałem (model ND Classico) z perforowanej skóry, z czerwonym przeszyciem:
Kierownica do Peugeota 205 GTI, pogrubiona względem oryginału, obszyta Alcantara (R) Multilayer (TM), z czerwonym „paskiem kierunku” i przeszyta nitką pod jego kolor:
Kierownica do Porsche 911 obszyta oryginalną skórą Porsche Luxorbeige, w 100% zgodnie z oryginałem:
Kierownica do Fiat Barchetta, obszyta zgodnie z projektem Właścicielki auta:
Kierownica do BMW e30, kultowy model M-Technik II. Obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica do Renault Modus. Zamiast gumopodobnego tworzywa, piękna skóra naturalna:
Kierownica z Lexus IS300, obszyta skórą nappa, srebrna nitka:
Kierownica z BMW serii 6 (e63) obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica z BMW serii 3 (e46) obszyta zgodnie z oryginałem:
Kierownica z Mercedesa W202 AMG:
Kierownica z Toyoty Auris, obszycie zgodne z oryginałem:
Kierownica z Lexus IS200, obszycie zgodne z oryginałem:
Kierownica z Mercedesa C W204, obszycie z oryginalnej skóry identycznie z oryginałem:
Kierownica z Fiata. Oryginalnie z paskudnej gumy, teraz w troszkę innym wydaniu:
Kierownica z Mazdy Tribute. Obszycie zgodnie z oryginałem – skórą nappa i skórą z tłoczoną perforacją:
Kierownica od BMW M3 e46. Obszycie skórą nappa z uwzględnieniem podkładu pogrubiającego i kolorowej nitki – zgodnie z oryginałem:
Kierownica od Audi S4. Obszycie skórą nappa z najwyższej półki przy użyciu czerwonej nitki:
Kierownica od BMW e36 w pakiecie ///M. Obszycie zgodnie z oryginałem:
Kierownica BMW M-Technik II, obszyta razem z obudową klaksonu skórą. Przeszycie nitkami w kolorze BMW ///M:
Kierownica OMP WRC, obszyta Alcantarą (R) Multilayer (TM) dedykowaną kierownicom. Dodatkowo przeszycia grubą, żółtą nitką i żółty pasek pod kolor logo firmy:
BMW e39, kierownica obszyta zgodnie z oryginalnym wykończeniem: