Tapicer samochodowy Warszawa
Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą perforowaną, skórą nappa i grafitową nitką:
Dźwignia hamulca ręcznego z Porsche 911 (997), obszyta zgodnie z oryginałem oryginalną skórą Porsche Nappa:
Kompletna dźwignia zmiany biegów z Porsche 911 (997), obszyta zgodnie z oryginałem oryginalną skórą Porsche Nappa:
Gałka dźwigni zmiany biegów i mieszek z Mazdy MX-5 obszyte zgodnie z oryginalną kolorystyką. Dodatkowo naniesiony laserem schemat przełączania biegów:
Mieszek dźwigni zmiany biegów z Ford Mustang wykonany z Alcantary przeszytej żółtą nitką:
Dźwignia zmiany biegów z Subaru Impreza, obszyta skórą nappa wraz z naniesieniem schematu przełączania biegów:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Porsche Macan GTS obszyta alcantarą:
Gałka dźwigni zmiany biegów i mieszek do Mazda MX-5 Anniversary Edition, obszyte zgodnie z kolorystyką oryginału:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Porsche 911 (997) obszyta nową skórą zgodnie z oryginałem:
Gałka dźwigni zmiany biegów do BMW serii 3 (E21):
Uchwyt hamulca ręcznego i gałka zmiany biegów z BMW serii 3 (e30) obszyte alcantarą:
Uchwyt hamulca ręcznego z Audi A3 obszyty na zamówienie Klienta skórą nappa przy użyciu jasnej nitki:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Opla Insignia, obszyta brązową skórą na zamówienie Klienta:
Gałka biegów z Audi A5 obszyta skórą nappa wraz z mieszkiem ochronnym – identycznie z oryginałem:
Mieszek dźwigni zmiany biegów z Forda S-Max obszyta na zamówienie Właściciela skórą nappa z użyciem srebrnej nitki:
Detale do Fiata 500 Abarth – mieszki dźwigni zmiany biegów i dźwigni hamulca ręcznego + paseczek do zamykania klapy bagażnika 🙂 Elementy wykonane z wątpliwej jakości materiałów ustąpiły miejsca Alcantarze i skórze nappa przeszytym grubą nitką pod kolor tapicerki:
Gałka dźwigni zmiany biegów z BMW Z4 obszyta na zamówienie Klienta w całości skórą: perforowaną i nappa:
Komplet mieszków i gałka dźwigni zmiany biegów z BMW M5 (E34) uszytych od nowa z oryginalnej skóry:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Nissana 350Z obszyta od nowa skórą, zgodnie z oryginałem:
Dźwignia i mieszek zmiany biegów z Hondy Accord obszyte Alcantarą i użyciem czerwonej nitki na specjalne życzenie Klienta:
Dźwignia zmiany biegów z Porsche Boxster obszyta identycznie z oryginałem – szarą skórą nappa i jasnoszarą nitką:
Dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego z Porsche 911 (964) obszyte identycznie z oryginałem, z oryginalnej skóry Porsche Kaschmirbeige Nappa:
Komplet dźwigni zmiany biegów z BMW serii 3 (e46) uszyty ze skóry nappa:
Uchwyt i mieszek dźwigni hamulca ręcznego z BMW serii 3 (e46) uszyty ze skóry nappa:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Porsche Cayenne obszyta oryginalną skórą Porsche, zgodnie z oryginałem:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Mercedesa SL (R129) obszyta skórą na wzór oryginału:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Subaru Impreza STI, obszyta skórą naturalną nappa:
Dźwignia zmiany biegów z Mitsubishi Carisma obszyta skórą nappa przy użyciu niebieskiej nitki. Dodatkowo naniesiony laserowo schemat przełączania biegów:
Gałka dźwigni zmiany biegów – Mercedes SL (R129). Obszyta identycznie z oryginałem:
Gałka i mieszek dźwigni zmiany biegów z Seat Leon, obszyte skórą perforowaną i skórą nappa na zamówienie Klienta:
Uchwyt i mieszek hamulca ręcznego z BMW M5 (e60) obszyte zgodnie z oryginałem: uchwyt skórą nappa, mieszek skórą BMW Dakota:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Mitsubishi Lancer Evo IX obszyta skórą nappa:
Dźwignia zmiany biegów do Porsche 911 (993), uszyta identycznie z oryginałem (gałka i mieszek razem) z oryginalnej skóry Porsche Klassikgrau:
Uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z Porsche 911 (993) obszyty zgodnie z oryginałem, oryginalną skórą Porsche Klassikgrau Nappa:
Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą nappa i skórą perforowaną z użyciem czerwonej nitki:
Uchwyt hamulca ręcznego z Porsche 911 (996) obszyty identycznie z oryginałem:
Uchwyt i osłona dźwigni hamulca ręcznego z Porsche 911 (997), oryginalna skóra Porsche Nappa Schwarz:
Gałka dźwigni zmiany biegów – Mercedes E-klasa (W210):
Gałka dźwigni zmiany biegów z Renault Clio obszyta dwoma rodzajami skóry naturalnej, przeszyta żółtą nitką:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Chevroleta Camaro obszyta skórą nappa:
Gałka dźwigni zmiany biegów z Lexusa IS-F, obszyta zgodnie z oryginałem:
Dźwignia zmiany biegów do Fiat Barchetta:
Dźwignia zmiany biegów do Mercedesa klasy E (W210). W wersji Classic była ona fabrycznie wykonana z gumy i skaju – teraz całość wykonana jest ze skóry naturalnej:
Gałka i mieszek dźwigni zmiany biegów do Renault Modus:
Gałka i mieszek dźwigni zmiany biegów – Fiat. Oryginalnie z paskudnej ceraty i nieprzyjemnego w dotyku plastiku:
Gałka zmiany biegów: