Deski rozdzielcze

Obszywanie deski rozdzielczej skórą

Deska rozdzielcza Lancia Stratos obszyta zgodnie z oryginałem materiałem „mousehair”:
Tapicer samochodowy Warszawa
Tunel z Ferrari F355 obszyty identycznie z oryginałem, oryginalną skórą Ferrari Beige Nappa:
img_5995
Zaślepka airbag z BMW M5 (e39) pokryta skórą BMW Nappa Schwarz z wytłoczonym „SRS Airbag” zgodnym z oryginałem:
img_3340
Deska rozdzielcza z Porsche 911 (997). Oryginalnie była wykonana z plastiku, co nie satysfakcjonowało Właściciela. Obszyliśmy ją oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz, z użyciem koloru nitki takiego, jak na pozostałych elementach tej 911stki. Oczywiście, poduszka powietrzna ma wykonany otwór umożliwiający jej otwarcie, zszyty specjalną, zrywalną nicią certyfikowaną do airbag:
Tapicer samochodowy Warszawa
Komplet elementów wnętrza z Porsche 911 (997). Obszyte oryginalną skórą Porsche, zgodnie z oryginalnym schematem szwów i detalami. Kompletny tunel środkowy, klapka podłokietnika, elementy tworzące konsolę środkową, elementy dźwigni hamulca ręcznego, osłona uchwytu zamykania drzwi i kierownica:
Tapicer samochodowy Warszawa
Komplet elementów wnętrza z Porsche 911 (996). Całość obszyta skórą Porsche Nappa Schwarz identycznie z dostępnym opcjonalnie fabrycznie wykończeniem. Kompletnie pokryte skórą zostały: tunel środkowy, podłotkietnik, klapka popielniczki, panel przycisków regulacji szyb, obudowa wybieraka biegów, zaślepki boczne tunelu, dźwignia hamulca ręcznego wraz z maskownicą tylną, uchwyty zamykania drzwi (części wewnętrzne i zewnętrzne), gałka dźwigni zmiany biegów. W wielu miejscach zastosowana została skóra o zredukowanej grubości, tak jak robiła to fabryka Porsche. O zmęczonych upływem lat, wątpliwej jakości wykończeniach tej generacji 911 można już zapomnieć i skupić się na radości z jazdy:
Tapicer samochodowy Warszawa
Elementy wnętrza do Porsche 911 (993) RWB. Deski rozdzielcze, tunele środkowe, konsole dolne, popielniczki i pokrywy schowka.
 
Wnętrza tych aut to bardzo dużo Alcantary, która jednoznacznie kojarzy się ze sportem. Jej faktura świetnie współgra z surową wizją Rauh Welt Begriff. Samochód w kolorze Ultraviolet otrzymał przeszycia grubą srebrną nitką. Auto polakierowane lakierem Lizard Green to wyraźne zielone szwy:

Deska z Porsche Cayenne GTS, obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki, identycznie z oryginałem:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska z Porsche Cayenne GTS, obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki, identycznie z oryginałem:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska z Aston Martin DB9 według projektu naszego i Właściciela pojazdu. Uszyta od nowa z Alcantary. Przeszycia srebrną nitką. Górne części boczków drzwi i podłokietniki z Alcantary.

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza z Porsche 911 (991) obszyta skórą Porsche Nappa Schwarz z przeszyciem czerwoną nitką. Deska fabrycznie była wykonana z tworzywa, co nieco utrudniło temat (deski rozdzielcze Porsche przygotowane do obszycia skórą mają inny odlew, uwzględniający prace tapicerskie):

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza i konsola środkowa do Fiat 500:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza do BMW serii 6 (e24). Oryginalny element był mocno spękany i odkształcony, co wymusiło jego dość mocną obróbkę. Całość obszyta oryginalną skórą BMW:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza do Maserati Khamsin. To super auto produkowano w latach 1974-1982, powstało ich zaledwie 430 sztuk. W tym projekcie użyliśmy identycznej z oryginalną skóry jednostronnie barwionej dostarczonej przez Klienta, oraz materiału typu „mousehair” do obicia paneli zegarów, wnętrza schowka i górnej partii deski:

Tapicer samochodowy Warszawa

Element deski rozdzielczej z Saab 9-3, obszyty skórą nappa:

Tapicer samochodowy Warszawa

Tunel środkowy z Porsche 911 (997) obszyty w całości skórą (tunel, podłokietnik, klapka popielniczki, tylny schoweczek, element pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów, mieszek dźwigni zmiany biegów), identycznie z oryginałem z wersji z rozszerzonym pakietem skórzanym i elementami Porsche Exclusive Manufaktur. Oryginalna skóra Porsche Nappa Schwarz i grafitowa nitka:

Tapicer samochodowy Warszawa

Tunel środkowy z Audi A8 (D3) obszyty Alcantarą i grafitową nitką:

Tapicer samochodowy Warszawa

Tunel środkowy z Fiata 500 obszyty skórą Porsche Kastanienbraun Nappa:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza do Audi A8 (D3) obszyta skórą i Alcantarą. Góra to skóra Porsche Nappa Schwarz przeszywana grafitową nitką. Spód daszka zegarów z Alcantary. Cały dół deski, panel nad kolanami kierowcy i pokrywa schowka u pasażera z Alcantary:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza z Porsche Cayenne, obszyta oryginalną skórą Porsche Espresso Nappa, zgodnie z oryginałem:

Tapicer samochodowy Warszawa

Konsola środkowa z Nissana 350Z w całości obszyta super cieniutką skórą z Porsche, przeszytą pod kolor gałki dźwigni zmiany biegów:

Tapicer samochodowy Warszawa

Tunel środkowy i podłokietnik z BMW M3 (e92) z rozszerzonym pakietem skórzanym. Wymienione obszycia skórzane, czyli tapicerka podłokietników, skóra na bocznych elementach tunelu i skóra na elemencie wierzchnim (z otworami pod iDrive i dźwignię zmiany biegów):

Tapicer samochodowy Warszawa

Tunel środkowy do Datsuna 280Z. W całości obszyty alcantarą, przeszyty grafitową nitką. Do kompletu mieszek dźwigni zmiany biegów, uszyty identycznie z oryginałem, sznurowany pomarańczowym rzemykiem ze skóry Lamborghini Arancia Nappa, użytej na pozostałych elementach tapicerki auta:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza z klasycznego Datsuna 280Z. Na specjalne zamówienie Klienta obszyta oryginalną Alcantarą 9002 Schwarz i przeszyta grafitową nitką:

Tapicer samochodowy Warszawa

Tapicerowanie deski rozdzielczej do Infiniti G37 specjalnie do tego celu przygotowaną skórą naturalną Mercedes Catania Schwarz. Na zdjęciu prace w 90% zaawansowania:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza z Porsche 911 (964) obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki. Sposób szycia identyczny z oryginalnie stosowanym w tym modelu przez Porsche w egzemplarzach z rozszerzonym pakietem skórzanym:

Tapicer samochodowy Warszawa

Deska rozdzielcza z Porsche 911 (964) obszyta na specjalne zamówienie skórą Bentley Saddle Nappa:

Tapicer samochodowy Warszawa

Kompletny tunel środkowy obszyty dwoma kolorami Alcantary:

Tapicer samochodowy Warszawa

 

Deska rozdzielcza z Porsche 968 pokryta skórą naturalną. Specjalne przygotowanie skóry z palety Porsche umożliwiło pokrycie górnej części deski bez jakichkolwiek odszyć technicznych – zgodnie z zamówieniem Klienta:

Tapicer samochodowy Warszawa

Element konsoli środkowej z Porsche 911. Seryjnie plastikowy, na zamówienie mógł być fabrycznie obszyty skórą z ozdobnym przeszyciem. Aktualny właściciel żałował, że jego poprzednik nie wybrał tej opcji wyposażenia dodatkowego. Przyszliśmy z pomocą i element otrzymał oryginalną skórę Porsche z charakterystycznym przeszyciem.

Tapicer samochodowy

Konsola środkowa w Mustangu oryginalnie wykonana jest z tworzywa sztucznego nie najwyższych lotów. Po naszym zabiegu otula ją zdecydowanie bardziej szlachetny materiał. Dodatkowo uszyliśmy detale akcentowane czerwoną nitką:

Tapicer samochodowy

Tunel środkowy do Ferrari 348 obszyty dwojoną (cieniutką) skórą nappa, zgodnie z oryginałem:

Tapicer samochodowy

Kompletny túnel środkowy z Porsche 911 (996) obszyty skórą naturalną Porsche Nappa Schwarz z użyciem antracytowej nici w miejsce gołego plastiku. Szycie zgodne z oryginalnym, z najwyższych wersji wyposażenia pojazdu:

Tapicer samochodowy Warszawa