Tapicerki skórzane Warszawa
Fotele z Mercedes C63 AMG (W204), które uszyliśmy od nowa zgodnie z oryginałem na zlecenie Klienta. Użyliśmy oryginalnej skóry Mercedes Designo Nappa Classicrot oraz Schwarz Nappa. Przeszycia w blado-różowym kolorze oraz tłoczone na zagłówkach logotypy AMG również dopasowaliśmy do fabrycznego wykonania:
Kompletne wnętrze do Porsche 911 Turbo (930) obszyte w całości skórą naturalną nappa. Nowe płaty boczków drzwi, poszycie kieszeni bocznych. Siedziska tylne wykonane od podstaw z maty kokosowej – jak fabrycznie, tylna półka z otworami głośników wyciętymi w skórze. Użyliśmy plotera laserowego, aby idealnie odwzorować oryginał:
Fotele z Porsche 918 Spyder, wykonane z carbonu, obszyte zgodnie z oryginałem. Użyliśmy oczywiście oryginalnej skóry Porsche Bordeaux Red Nappa. Zagłówki mają wytłoczone logo marki i haft z nazwą modelu:
Nowa tapicerka w Mercedesie G (W463). W miejsce oryginalnej beżowej skóry wykonaliśmy poszycia z szarej Lamborghini Grigio Octans Nappa przeszywanej srebrno-szarną nitką. Wykonaliśmy też drobne modyfikacje kroju tapicerek, aby upodobnić je do foteli w G klasach modyfikowanych przez Brabus:
Fotele do Chevrolet Corvette Z07, obszyte na specjalne zamówienie Klienta. Skóra Nappa gładka i perforowana zestawiona została z intensywnie niebieską Alcantarą i czerwonymi nićmi. Dodatkowo akcent w postaci wytłoczonego logotypu na zagłówkach:
Historyczne fotele sportowe Bordigari, obszyte najbliżej oryginału jak tylko się dało. Sztruks i naszywki dostarczone przez Właściciela bardzo ułatwiły nam zadanie odbudowy tych kubełków. Zaczynaliśmy z gołymi stelażami, produkt finalny wygląda tak:
Komplet tapicerek wnętrza do Porsche 911 Cabrio (964). Całość wykonana ze skóry nappa przeszywanej srebrną nitką z elementami tłoczonymi „Rosetta”. Ozdobne oczkowania foteli Recaro CS Sportster nawiązują do dawnych czasów. Tłoczone herby Porsche, emblematy Recaro i logotypy RWB Warsaw to dyskretne akcenty, które widać na drugi rzut oka. Boczki drzwi w formie takiej, jak w wersjach RS 911stki uzupełniają usportowiony image auta. W pełni skórzana deska rozdzielcza, klapki schowka i popielniczki, tunel środkowy i tylna półka sprawiają, że całość wygląda spójnie. Z racji tego, że na podłodze auta wylądowała fenomenalna laminatowa podłoga (tzw wanna) produkcji 911Garage Sales & Service w aucie nie było już miejsca na wykończenia z wykładziny podłogowej. Fabrycznie to właśnie nią pokryta jest przednia część tunelu środkowego i osłony kanałów wentylacyjnych pod deską rozdzielczą. Pokryliśmy te detale odpowiednio skórą nappa i Alcantarą. Kierownica to kultowe MOMO Prototipo, aczkolwiek obszyte zdecydowanie lepszą jakościowo skórą niż oryginalnie. Teraz pasuje do całości wnętrza.
Całkowicie customowa tapicerka do Porsche 911 (964). Fotele Recaro CS otrzymały nową tapicerkę wykonaną z Alcantary w kolorze Mango i fenomenalnej kraty Spirit Of Le Mans. Przeszycia niebieską nitką, która pasuje kolorystycznie do tekstylnej części foteli oraz koloru nadwozia auta. Na fotelach dodatkowo naniesione są herby Porsche na zagłówkach, logotypy Recaro w oryginalnych miejscach i sygnatura „Rauh Welt Begriff” na boczku siedziska, która zdradza do jakiego auta trafią te elementy .
Boczki drzwi to wykonane od podstaw elementy na wzór tych z 911 RS, czyli w uproszczonej, lekkiej formie. Alcantara Mango, krata, naniesiony ozdobny detal w tylnej części, wykonane od podstaw kedry uszczelniające z Alcantary. Górne elementy wykańczające te elementy zostały wykończone czarną skórą naturalną nappa.
Tylna półka/gródź silnika wykonana została w górnej części ze skóry naturalnej nappa. W dolnej części element nawiązuje do foteli przednich. Tylne boczki, niewidoczne na zdjęciach, uzupełniają design tylnej części wnętrza. Wykonane w całości z Alcantary, z górnym elementem wykańczającym ze skóry nappa.
Deska rozdzielcza auta, w całości ze skóry nappa (element górny, dolny, schowek i popielniczka) przeszytej niebieską grubą nitką. Tunel środkowy wykonany identycznie. Układ szwów na elementach jest identyczny z tym, który występował oryginalnie w tym modelu auta w ramach rozszerzonego pakietu skórzanego.
Ostatni widoczny na zdjęciach detal to taśmy do otwierania drzwi, wykonane z materiałów znanych z innych fragmentów wnętrza.
Fotele kubełkowe ze starego BMW obszyte fajnym materiałem pasującym do epoki ze skórzanymi wstawkami. Do tego wymiana gąbek siedziska i oparcia i drobne naprawy konstrukcji:
Komplet siedzisk i oparć kanapy tylnej do Porsche 911 (964) obszyty daleko od oryginału – ale naszym zdaniem ciekawie, a przede wszystkim w sposób pasujący do wykonanych przez nas parę lat temu foteli przednich:
Realizacja do Lancia Delta HF Integrale: kompletne tapicerowanie wnętrza na wzór ultra-limitowanej edycji specjalnej Martini. Mnóstwo niebieskiej Alcantary – w wersji oryginalnie perforowanej i gładkiej – oraz intensywnie czerwone szwy. Dodatkowy akcent to naniesiony laserowo emblemat HF na zagłówkach:
Fotele Recaro CS obszyte w całości od nowa według naszego projektu. Wyrazista tekstylna krata tworzy środkowe elementy fotela. Zestawiliśmy ją ze skórą BMW Silbergrau Nappa, która idealnie pasuje kolorem do szarości występującej w części materiałowej. Skóra na wewnętrznych fragmentach boczków foteli jest dodatkowo perforowana, a na zagłówku zdobi ją haft z logo producenta foteli. Przeszycia to nitka o dwa tony jaśniejsza od koloru skóry:
Fotele z Ferrari Testarossa w całości obszyte i oklejone nową, włoską skórą Nappa. Ta przedziwna, nitowana, aluminiowo-stalowa ręcznie produkowana konstrukcja została poddana kompleksowej renowacji. Wymieniliśmy pasy amortyzujące, wszystkie tapicerki i sporo gąbek. Szyny zostały odświeżone. Zagłówki oczywiście z wykonanym nowym „Prancing Horse”:
Fotele z Audi S3 obszyte skórą Nappa Audi Coolsystem, przeszywane czerwoną nitką, z dodatkowym haftem z logo modelu:
Fotele kubełkowe obszyte od nowa. Zamiast tandetnego pseudo-weluru użyliśmy oryginalnej Alcantary autentycznego materiału z lat 80tych, nawiązującego do charakteru samochodu w którym będą jeździły. Przeszycia grubą, żółtą nitką dodają charakteru i korespondują z tekstylną kratą:
Wnętrze Aston Martin DB9 według projektu naszego i Właściciela pojazdu. Fotele uszyte od nowa z Alcantary i skóry Bentley Beluga Black Nappa. Przeszycia srebrną nitką. Haft z logotypem marki na oparciach. Deska rozdzielcza wykonana z Alcantary z pasującymi do foteli przeszyciami. Górne części boczków drzwi i podłokietniki z Alcantary. Kierownica pasująca do całości ze stonowanym paskiem kierunku:
Fotele z Porsche 911 (991) obszyte oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz (perforowaną i gładką) z uwzględnieniem czerwonych przeszyć. Całość wykonana na wzór oryginału:
Fotele i tylna kanapa z Porsche 911 (997) obszyte oryginalną skórą Porsche Nappa. Na zagłówkach grawerowane herby Porsche. Dodatkowo polakierowaliśmy od nowa szare, półmatowe plastiki charakterystyczne dla Porsche, które po latach nie wyglądały dobrze:
Komplet tapicerek do Pontiaca Trans Am wykonany od nowa ze skóry Porsche Nappa Schwarz i Alcantary. Kompletna odbudowa z uwzględnieniem piaskowania i lakierowania proszkowego stelaży, odbudowy podciągów, pianek itp. Dodatkowo na specjalne zamówienie Właściciela haft na zagłówkach. Ostatnie zdjęcie prezentuje elementy przed pracami:
Elementy wnętrza BMW serii 7 (F01): fotele przednie, tunel środkowy, podłokietnik, boczki drzwi obszyte od nowa zgodnie z oryginałem. Fabryczna skóra BMW, oryginalny wzór perforacji, kolory nici i układ szwów:
Fotele do legendarnej Lancia Delta HF Integrale. Uszyte w całości z oryginalnej Alcantary gładkiej i perforowanej. Podwójne skośne przeszycia w części środkowej i wygrawerowane logo „HF” na zagłówkach:
Fotele do Mazda MX-5 (NA). Uszyte od nowa – zamiast tekstylnego poszycia zastosowaliśmy Alcantarę przeszywaną grafitową nitką i czarną skórą BMW Dakota:
Kultowe fotele z BMW M3 (E30). Wykonaliśmy nowe boki z oryginalej skóry BMW. Naprawiliśmy gąbki i tapicerki:
Fotele z nowego Ferrari Portofino. Na życzenie Właściciela wykonaliśmy haftowane „Prancing Horses”, czyli logotypy Ferrari. W tym celu rozmontowaliśmy fotele i wymieniliśmy skórę na elementach tworzących zagłówki – oczywiście na oryginalną nappę Ferrari !
Kompleksowa realizacja tapicerowania wnętrza BMW serii 3 (E30) cabrio. Całość wykonana zgodnie z oryginałem, z oryginalnej skóry BMW Bison Beige. Boczki tylne, plecy foteli i osłona składanego dachu oklejone oryginalnym vinylem BMW – tak jak fabrycznie. Do kompletu kultowa kierownica M-Technik I obszyta zgodnie z oryginałem:
Fotele Recaro do BMW serii 3 (E21) obszyte skórą BMW Dakota Schwarz:
Tylna kanapa do Audi A8, pasująca do wcześniej uszytych przez nas foteli przednich. Najwyższej jakości materiały, sporo pracy, kilometry ściegów do położenia:
Kompleksowa realizacja wnętrza do Ford Mustang. Nieszczególnej jakości fabryczn plastiki i materiały zostały zastąpione Alcantarą i skórą naturalną. Tapicerowaniu poddaliśmy:
– Deskę rozdzielczą (dwa kolory Alcantary)
– Tunel środkowy (dwa kolory Alcantary)
– Podsufitkę (Alcantara)
– Daszki przeciwsłoneczne
– Podłokietnik
– Fotele
– Kanapę tylną
– Obudowę schowka
– Osłoną nad kolanami kierowcy
– Kierownicę
– Mieszek dźwigni zmiany biegów
– Boczki drzwiowe
Kolor alcantary nawiązuje do koloru nadwozia. Na oparciach foteli nanieśliśmy autograf Steve’a McQuinn’a – nieodłącznie kojarzącego się z Mustangiem:
Fotele do Audi A8 obszyte od nowa na zamówienie specjalne. Z uwagi na funkcję wentylacji, środkowe części wykonane musiały być z gęsto perforowanej skóry. Na bocznych podparciach zastosowaliśmy pikowaną grafitową nitką skórę nappa. Zamiast przeszyć, które kłóciłyby się z pikowaniem, użyliśmy czerwonej, ręcznie robionej skórzanej kedry. Fotele są w najlepszej dostępnej specyfikacji dostępnej w A8, z uwzględnieniem multum regulacji, pompowań, wentylacji i funkcji masażu. Uważni obserwatorzy dostrzegą, że fotele są nieco inaczej ustawione względem siebie – praca z takimi elementami wymaga zdecydowanie większych nakładów niż przy klasycznych siedzeniach. Skóra to najwyższej jakości Porsche Nappa Schwarz z dodatkiem czerwonej Bentley Hotspur Nappa:
Fotele z BMW serii 7 (E32) uszyte od nowa z oryginalnych materiałów BMW z epoki, identycznie z oryginałem:
Kompletne nowe wnętrze do BMW M5 (E34). Uszyliśmy od nowa z oryginalnej skóry BMW Bison Schwarz całe fotele przednie i kompletną, dwuosobą tylną kanapę właściwą temu rzadkiemu modelowi. Oczywiście wszystkie elementy zabudowy tylnego rzędu, takie jak podłokietniki, schowki itp otrzymały również nową tapicerkę. Boczki drzwi auta były w świetnym stanie, ale z uwagi na odklejenie się poszycia, wymagały jego ponownego naklejenia. Na zdjęcia nie załapała się podsufitka, tylna półka i obudowy słupków dachowych, które również otrzymały nową tapicerkę, identyczną z oryginałem:
Fotele z Mazdy RX-7 obszyte zgodnie z oryginałem, kolorem skóry zgodnym z oryginałem:
Fotele i tylna kanapa do Porsche 911 Targa (930). Całość uszyta z oryginalnych materiałów Porsche, mocno inspirowana klasycznymi 911. Fotele ze skóry Porsche Nappa Schwarz z elementami z klasycznej tkaniny Porsche Pepita, z dodatkowymi przeszyciami skóry jasną nitką. Przywrócenie temu wnętrzu świetności wymagało wielu zabiegów związanych z odtworzeniem oryginalnej konstrukcji foteli:
Komplet foteli do Porsche 911 (964). Uszyte od nowa, w całości z oryginalnej skóry naturalnej Porsche Nappa Schwarz, z oryginalną perforacją Porsche:
Fotele z Porsche 911 (964) obszyte w całości od nowa. Użyliśmy oryginalnej skóry Porsche Kaschmirbeige Nappa, w środkowych elementach z oryginalną perforacją Porsche. Całość uszyta identycznie z oryginałem:
Fotele z Mercedesa R129, obszyte nową oryginalną skórą zgodnie z oryginałem:
Fotele z Aston Martin DBS. Wymieniliśmy elementy wewnętrzne, wykonane z Alcantary. Wykonaliśmy na nich identyczne z oryginalnymi hafty i przeszycia ozdobne, dzięki czemu ingerencja jest niezauważalna. Elementy boczne foteli wykonane ze skóry poddaliśmy renowacji:
Fotele z BMW M3 Cabrio (e46) obszyte skórą nappa, identycznie z oryginałem:
Fotele do Porsche Cayenne obszyte na nowo, ale identycznie z oryginałem. Takie same perforacje, szwy i nici jak fabrycznie, oryginalna skóra Porsche Kastanienbraun Nappa:
Wnętrze potężnego pick-upa zostało kompleksowo przetapicerowane, od podłogi po sufit ! Wykonaliśmy nową wykładzinę podłogi wraz z kompletem dywaników; naprawiliśmy i przetapicerowaliśmy fotele przednie przy użyciu skóry naturalnej z palety Mercedes-Benz; obszyliśmy od nowa koło kierownicy skórą Porsche Nappa Schwarz; wykonaliśmy nową welurową podsufitkę. Tylna kanapa została poddana renowacji, a całe wnętrze przeszło szczegółowe czyszczenie. Ostatnie zdjęcia w galerii przedstawiają fotele przed pracami:
Fotele z Datsuna 280Z odnowione i obszyte od nowa na specjalne zamówienie Klienta. Użyte materiały to Alcantara 9002 Schwarz, skóra Porsche Nappa Schwarz i skóra Lamborghini Arancia Nappa (pomarańczowe akcenty):
Fotel z Porsche 911 (997) uległ uszkodzeniu. Rozdarcie siedziska nie wyglądało dobrze. Wymieniliśmy element na nowy, o identycznej perforacji, z identycznymi przeszyciami jak oryginał:
Fotele i tylna kanapa z Porsche 911 (996) w całości przetapicerowane na nowo. Pochodzą z bogato wyposażonej wersji, szytej z charakterystycznymi, szlachetnymi marszczeniami skóry Porsche Nappa Schwarz:
Fotel z Porsche Boxster miał uszkodzoną piankę tapicerską lewego boczka siedziska, oraz rozciągniętą i pogniecioną tapicerkę skórzaną w tym miejscu. Naprawa wypełnień i wymiana elementu na oryginalną skórę Porsche Nappa Schwarz załatwiło sprawę, fotel znów wygląda świeżo. Ostatnie zdjęcie to element przed wymianą:
Komplet foteli i boczków z Datsuna 240Z. Uszyte od nowa z naturalnej skóry na wzór skajowego oryginału. Zastosowaliśmy zgodne z oryginalnymi wypełnienia i podszycia techniczne, dzięki czemu fotele są takie, jak były fabrycznie – miękkie i kompletnie niewspółczesne – w tym cały ich urok !
Na specjalne zamówienie Klienta przygotowaliśmy zestaw tapicerek do jego Porsche 911 (964). Na bazie foteli z nowszej o trzy generacje 911stki (997)/Boxstera wykonaliśmy customowe konstrukcje.
Plecy (hardback) foteli po zaślepieniu (spawanie, nie szpachlowanie 🙂) otworów po bocznych poduszkach powietrznych zostały polakierowane na czarno, pod kolor nadwozia auta.
Układ szwów i linie podziału tapicerek fotela zostały zmodyfikowane, co pociągnęło za sobą zmiany w konstrukcji wypełnień. Całość została pokryta skórą nappa najwyższej jakości pochodzącej z palety Bentleya. Środkowe partie są perforowane.
Boczne osłony foteli zostały pokryte specjalnei przygotowaną, cieniutką skórą Porsche Nappa Schwarz. Klameczki do uchylania oparć zostały pokryte czarnym chromem natryskowym. Tą samą techniką prawdopodobnie pokryjemy jeszcze elementy sterowania fotelem przy siedzisku.
Oparcia i siedziska tylnej kanapy zostały uszyte z tych samych materiałów co fotele przednie, z innymi niż oryginalnie przeszyciami – tak, aby dopasować się do siedzeń przednich.
Samochód świeżo odebrany od dealera spełniał wszystkie oczekiwania Właściciela. Wszystkie, z wyłączeniem koloru tapicerki… Czarna skóra wydawała się zbyt nudna i oczywista. Wykonaliśmy komplet nowej tapicerki foteli, tylnej kanapy i podłokietników. Użyliśmy najwyższej jakości skóry Bentley Nappa Linen, skontrastowanej z niebieską Alcantarą, która świetnie koresponduje z lakierem Audi:
BMW M5 (e60) – tapicerowanie foteli przednich, tunelu środkowego, boczków drzwi i kierownicy. Wszystko zgodnie z oryginałem, z oryginalnych materiałów BMW – nie do odróżnienia z fabryką:
Zmęczone życiem elementy z Toyoty Supry wymagały szeregu prac związanych z należytym uformowaniem pianek tapicerskich, aby odzyskały pierwotny kształt i komfort. Fotele przednie i tylną kanapę obszyliśmy skórą naturalną BMW Dakota Schwarz i Alcantarą 9002 Schwarz. Ozdobne przeszycia wykonane zostały czerwoną nitką. Elementy boczków drzwi to również skóra BMW Dakota Schwarz:
Fotel z Porsche 911 (993). Typowe uszkodzenie – przetarcie boczka oparcia – zostało przez kogoś zacerowane i podklejone kawałkiem skóry… Cóż, niektórych może takie rozwiązanie satysfakcjonuje, ale nie mieści się w naszych standardach. Aby ograniczyć koszty w fotelu zostały wymienione tylko boczne elementy. Środkowe, duże kawałki perforowanej skóry na życzenie Klienta zostały nietknięte:
Fotele z Porsche 911 (964) przeszły u nas metamorfozę. Zostały uszyte w całości z najwyższej jakości skóry naturalnej Bentley Saddle Nappa z akcentami ze skóry Porsche Cocoa 2-tone. Ręcznie obszywana brązową nitką selektywna perforacja stworzyła elementy o strukturze trójwymiarowego plastra miodu. Tworzą one środki foteli i są zestawione z gładkimi bokami i zagłówkami. Akcentem w stylu retro jest brązowa (Porsche Cocoa) kedra, dodatkowo podkreślona ozdobnym przeszyciem. Biegnie ona wokół oparć i siedzisk podkreślając ponadczasowy kształt foteli z 911. Elementy przy zawiasach foteli wykonane są z alcantary w kolorze skóry, co zapobiega niepokojącym odgłosom skrzypienia skóry o metal. Na specjalne życzenie Klienta, na zagłówkach pojawiły się grawerowane laserem herby Porsche:
Fotele z Mitsubishi Lancer Evo IX obszyte identycznie z oryginałem, aczkolwiek na lepszych materiałach niż fabrycznie. Zamiast skaju na fotelach wylądowała skóra naturalna. Zamiast niewiadomego pochodzenia materiału w częściach środkowych zastosowaliśmy oryginalną Alcantarę w kolorze Schwarz 9002. Haft Recaro został wykonany identycznie z oryginalnym, tym samym kolorem nitki co fabrycznie:
Fotele Recaro obszyte na zamówienie Klienta. Skóra Porsche Nappa Schwarz, srebrna nitka, poprzeczne przeszycia, tłoczenie Recaro zgodne z oryginałem:
Fotele do Porsche 911 (997) obszyte w całości nową skórą Porsche Nappa Schwarz. Perforacja części środkowych, układ szyć i kolor nici zgodne z oryginałem:
Siedziska tylne z Porsche 911 (997) – uszyte z oryginalnej skóry Porsche Nappa Schwarz z grafitową nitką, identycznie z oryginałem:
SUV Hondy trafił do nas na kompletne retapicerowanie wnętrza. Na życzenie Właściciela fotele zostały obszyte wysokiej jakości, wytrzymałą skórą naturalną BMW Dakota Schwarz i Mercedes-Benz Oriongrau. Środki foteli zostały przeszyte srebrną nitką w karo (diamond stitch). Ta sama nitka zdobi czarne elementy w fotelach oraz nowo obszytą skórą dźwignię zmiany biegów. Boczki drzwi otrzymały wkłady tapicerskie nawiązujące do środków foteli. Zdjęcia wnętrza przed pracami znajdziecie na końcu albumu. Jak Wam się podoba taka zmiana ?
Fotele Recaro Sportster CS w całości przetapicerowane pod indywidualne zamówienie Klienta – połączenie szkockiej kraty w środkowych sekcjach ze skórą Porsche Nappa Schwarz na bokach i zagłówkach. Dodatkowy akcent w postaci ciemnoczerwonych przeszyć i naniesionego na zagłówkach graweru:
Porsche 918 wyprodukowano zaledwie 918 sztuk. Mieliśmy okazję gościć parę foteli z tego hypercara, w których dokonywaliśmy napraw tapicerskich. Wymieniliśmy w sumie 16 elementów skórzanych (wykorzystaliśmy oczywiście oryginalne skóry Porsche Nappa Schwarz oraz Acid Green), tak aby fotele wyglądały idealnie jak nowe. Wymagało to kompletnego demontażu tych karbonowych kubełków i rozprucia zdecydowanej większości ich poszyć. Efekt końcowy widzicie na zdjęciach:
Fotele z Focusa RS – kultowe Recaro. Wymiana zewnętrznych elementów z czarnej ekoskóry, przeszytych niebieską nitką:
Fotele do Mercedesa SEC (W126) po kompleksowej usłudze tapicerskiej. Nowe poszycia z oryginalnej skóry Mercedes-Benz Grau – środkowe cześci perforowane identycznie z oryginałem. Obudowy poddaliśmy renowacji i punktowym naprawom. Szyny, wsporniki i stelaże doczyszczone i odświeżone:
Siedzenie z Mercedesa SL (R129) obszyte nową oryginalną skórą Mercedes-Benz, identycznie z oryginałem pod kątem przeszyć, dziurkowań itp:
Naprawa tapicerska i czyszczenie oparcia fotela z Mercedesa SL (R129). Użyliśmy oryginalnej skóry Mercedes-Benz Classic Schwarz:
Akcesoryjne carbonowe kubełkowe fotele Porsche, dedykowane do obecnego modelu 911stki były nieco nudne. Czarna skóra, czarna nitka… Ich właściciel postanowił je nieco ożywić i dopasować do wnętrza swojego pięknego 911 GT3. Boki uszyte z czarnej skóry Porche Nappa Schwarz przeszyliśmy srebrną nitką, pasującą do wnętrza auta. Wewnętrzne elementy foteli wykonaliśmy z Alcantary (R) łączonej ze skórą Porsche Nappa w kolorze pasującym do przeszyć.
Kompleksowa odbudowa wnętrza do BMW E9 z 1970 roku. Spalone słońcem elementy wyglądały mało zachęcająco. Kruszące się gabki i maty, pękająca, skurczona skóra, zaśniedziałe elementy chromowane… Tapicerowaniu poddaliśmy: – Fotele przednie – Fotele tylne – Podłokietniki – Boczki drzwiowe przednie – Boczki tapicerskie tylne – Konsolę środkową – Podłokietniki drzwi przednich Użyliśmy oryginalnej skóry Hans Reinke w kolorze Dattel. Stelaże foteli zostały odbudowane z użyciem mat kokosowych, zgodnie z oryginałem. Układ szwów i kształt elementów pozostały zgodne z wykonaniem fabrycznym.
Fotele i kanapa do Mini Countryman – wymiana tapicerki tekstylnej na skórzaną. Oryginalna skóra BMW Dakota Schwarz, kontrastowe lamówki, ozdobne przeszycia siedzisk i oparć:
Fotele do Ferrari 348 – uszyte zgodnie z oryginałem, z włoskiej skóry nappa:
Fotele w Mercedesie SLK były nieumiejętnie pomalowane i nieco podmęczone. Właściciel zdecydował się na wymianę środkowych części na skórę perforowaną (dziurkowanie małymi kwadracikami, wzór AMG) oraz renowację boków:
Fotele i kanapa z Mercedesa W107 SLC. Obszyte w 100% zgodnie z oryginałem, z oryginalnych materiałów. MB-Tex w kolorze Olive Green został tutaj zestawiony z materiałem w drobną kratkę, charakterystycznym dla epoki, z której pochodzi samochód. Wszystkie szwy, łączenia itp są zwymiarowane identycznie jak w oryginale. Charakterystyczne miękkie „cegiełki” z materiału na środkach siedzeń, sprężynowa konstrukcja i wypełnienie matą kokosową dają niespotykany w dzisiejszych samochodach komfort. Poza tapicerką, wymienione zostało poszycie MB-Tex na osłonach i plecach foteli, tak aby wszystko wyglądało idealnie i nieskazitelnie.
Piękne BMW M3 trafiło do nas na kompleksowe tapicerowanie wnętrza. Zakres prac obejmował: wymianę poszyć foteli, tylnej kanapy i boczków drzwiowych z czarnej skóry na czerwoną; ponowne tapicerowanie podłokietników drzwi; ponowne tapicerowanie podłokietnika centralnego; ponowne tapicerowanie kierownicy Alcantarą; uszycie nowych dywaników, dopasowanych do nowego wnętrza; przeszycie mieszka dźwignia hamulca ręcznego z Alcantary i obszycie tunelu środkowego skórą:
Fiat Barchetta wyjechał z fabryki z tekstylną tapicerką. Użytkownicy tego typu aut wiedzą, jak niepraktyczne jest takie poszycie foteli w aucie bez dachu. Dodatkowo, lata eksploatacji dały się we znaki zarówno obiciom, jak i gąbkom foteli, które w wielu miejscach pozapadały się i popękały.
W LeatherWorkShop.pl wykonaliśmy nową tapicerkę, według projektu Właścicielki samochodu. Użyliśmy skór naturalnych z palety Mercedes-Benz, przeszytych w stylu klasycznych aut Włoskich.
Audi S4 B5, kompletne retapicerowanie powierzonych foteli Recaro według uzgodnionego z Właścicielem samochodu projektu. Najwyższej jakości skóra nappa w kolorze porcelany, ozdobne przeszycia w romby podwójnym czerwonym ściegiem. Tłoczone logotypy Recaro, zgodne z oryginalnym projektem Audi. Tapicerki boczków uszyte do kompletu z fotelami. Dodatkowo obszyta kierownica oraz mieszek i gałka dźwigni zmiany biegów.
Porsche 911 Carrera 2 (991), tapicerowanie całych foteli auta oryginalną skórą Porsche zgodnie z oryginałem:
Mercedes W463 (G-klasse), tapicerowanie foteli, boczków drzwiowych, podłokietników. Nowe dywaniki i wykładzina bagażnika:
Mercedes W124 (E-klasse), wymiana elementów ze skóry gładkiej na nową, oryginalną MB Schwarz Glanzend, retapicerowanie podłokietnika:
Opel Corsa D, tapicerowanie foteli przednich na wzór kanapy tylnej: