Obszywanie deski rozdzielczej skórą
Deska z Porsche Cayenne GTS, obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki, identycznie z oryginałem:
Deska z Porsche Cayenne GTS, obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki, identycznie z oryginałem:
Deska z Aston Martin DB9 według projektu naszego i Właściciela pojazdu. Uszyta od nowa z Alcantary. Przeszycia srebrną nitką. Górne części boczków drzwi i podłokietniki z Alcantary.
Deska rozdzielcza z Porsche 911 (991) obszyta skórą Porsche Nappa Schwarz z przeszyciem czerwoną nitką. Deska fabrycznie była wykonana z tworzywa, co nieco utrudniło temat (deski rozdzielcze Porsche przygotowane do obszycia skórą mają inny odlew, uwzględniający prace tapicerskie):
Deska rozdzielcza i konsola środkowa do Fiat 500:
Deska rozdzielcza do BMW serii 6 (e24). Oryginalny element był mocno spękany i odkształcony, co wymusiło jego dość mocną obróbkę. Całość obszyta oryginalną skórą BMW:
Deska rozdzielcza do Maserati Khamsin. To super auto produkowano w latach 1974-1982, powstało ich zaledwie 430 sztuk. W tym projekcie użyliśmy identycznej z oryginalną skóry jednostronnie barwionej dostarczonej przez Klienta, oraz materiału typu „mousehair” do obicia paneli zegarów, wnętrza schowka i górnej partii deski:
Element deski rozdzielczej z Saab 9-3, obszyty skórą nappa:
Tunel środkowy z Porsche 911 (997) obszyty w całości skórą (tunel, podłokietnik, klapka popielniczki, tylny schoweczek, element pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów, mieszek dźwigni zmiany biegów), identycznie z oryginałem z wersji z rozszerzonym pakietem skórzanym i elementami Porsche Exclusive Manufaktur. Oryginalna skóra Porsche Nappa Schwarz i grafitowa nitka:
Tunel środkowy z Audi A8 (D3) obszyty Alcantarą i grafitową nitką:
Tunel środkowy z Fiata 500 obszyty skórą Porsche Kastanienbraun Nappa:
Deska rozdzielcza do Audi A8 (D3) obszyta skórą i Alcantarą. Góra to skóra Porsche Nappa Schwarz przeszywana grafitową nitką. Spód daszka zegarów z Alcantary. Cały dół deski, panel nad kolanami kierowcy i pokrywa schowka u pasażera z Alcantary:
Deska rozdzielcza z Porsche Cayenne, obszyta oryginalną skórą Porsche Espresso Nappa, zgodnie z oryginałem:
Konsola środkowa z Nissana 350Z w całości obszyta super cieniutką skórą z Porsche, przeszytą pod kolor gałki dźwigni zmiany biegów:
Tunel środkowy i podłokietnik z BMW M3 (e92) z rozszerzonym pakietem skórzanym. Wymienione obszycia skórzane, czyli tapicerka podłokietników, skóra na bocznych elementach tunelu i skóra na elemencie wierzchnim (z otworami pod iDrive i dźwignię zmiany biegów):
Tunel środkowy do Datsuna 280Z. W całości obszyty alcantarą, przeszyty grafitową nitką. Do kompletu mieszek dźwigni zmiany biegów, uszyty identycznie z oryginałem, sznurowany pomarańczowym rzemykiem ze skóry Lamborghini Arancia Nappa, użytej na pozostałych elementach tapicerki auta:
Deska rozdzielcza z klasycznego Datsuna 280Z. Na specjalne zamówienie Klienta obszyta oryginalną Alcantarą 9002 Schwarz i przeszyta grafitową nitką:
Tapicerowanie deski rozdzielczej do Infiniti G37 specjalnie do tego celu przygotowaną skórą naturalną Mercedes Catania Schwarz. Na zdjęciu prace w 90% zaawansowania:
Deska rozdzielcza z Porsche 911 (964) obszyta oryginalną skórą Porsche Nappa Schwarz z użyciem czerwonej nitki. Sposób szycia identyczny z oryginalnie stosowanym w tym modelu przez Porsche w egzemplarzach z rozszerzonym pakietem skórzanym:
Deska rozdzielcza z Porsche 911 (964) obszyta na specjalne zamówienie skórą Bentley Saddle Nappa:
Kompletny tunel środkowy obszyty dwoma kolorami Alcantary:
Deska rozdzielcza z Porsche 968 pokryta skórą naturalną. Specjalne przygotowanie skóry z palety Porsche umożliwiło pokrycie górnej części deski bez jakichkolwiek odszyć technicznych – zgodnie z zamówieniem Klienta:
Element konsoli środkowej z Porsche 911. Seryjnie plastikowy, na zamówienie mógł być fabrycznie obszyty skórą z ozdobnym przeszyciem. Aktualny właściciel żałował, że jego poprzednik nie wybrał tej opcji wyposażenia dodatkowego. Przyszliśmy z pomocą i element otrzymał oryginalną skórę Porsche z charakterystycznym przeszyciem.
Konsola środkowa w Mustangu oryginalnie wykonana jest z tworzywa sztucznego nie najwyższych lotów. Po naszym zabiegu otula ją zdecydowanie bardziej szlachetny materiał. Dodatkowo uszyliśmy detale akcentowane czerwoną nitką:
Tunel środkowy do Ferrari 348 obszyty dwojoną (cieniutką) skórą nappa, zgodnie z oryginałem:
Kompletny túnel środkowy z Porsche 911 (996) obszyty skórą naturalną Porsche Nappa Schwarz z użyciem antracytowej nici w miejsce gołego plastiku. Szycie zgodne z oryginalnym, z najwyższych wersji wyposażenia pojazdu: